16.4.11

bf ku ahli sumo :)

entry kali nie pasai bestfriends aku dan boyfriends aku (bf).
aku tulis entry neyh lepas gaduh dengan dia malam tadi sob sob sob
salah aku malam tadi KOT?
hari nie aku posa.
hari ke lima dah ;)
sebab tuh rasa badan neyh ringan ja. (nak kata kurus over plak)
 

hari ini cukup setahun empat minggu dua hari aku dengan erul ;)
ALHAMDULLILAH.




entry neyh tentang perangai perangai dia yg aku dah hafal.
1. bila dia happy mata di mesty bersinar sinar dan xhenti henti panggil aku "sayang"
2.dia suka sngat makan ayam goreng kunyit dengan teh o aiss.
3.dia minat sangat dengan vespa. obses!
4. dia xsuka kfc
5.dia suka MCD.
6. kalau nak tengok wayang, mesty dia akan p toilet dulu.wajib!
7. tangan dia mesty suka meraba raba kat muka dia bila aku xnmpak!
8.dia suka gila maen LOL
9. dia suka gila dengan one piece
10.dia minat dengan RAYBAN
11.kalau pergi jalan jalan tangan dia xpenah xlepas dari tangan aku.
12.dia sentiasa akan perbetulkan rambut aku kalau dah kusut masai
13.dia malam malam suka pakai short
14.dalam hati dia sentiasa ingat kat mak dia orng yg paling dia sayang!
15. permulaan mesej dia "sayang. muah muah"
16. bila dia marah, dia akan senyap kemudian dia akan tinggal aku sorang sorang
17.dia suka cubit pipi aku
18.dia suka tengok kalau aku buat muka comel
19.dia suka buat buat xtengok aku kat maktab
20.dia suka kat aku ;)


actually bnyak lagi tapi malas nak type haha

i love u dear ;)


iqa cumel ;)

1 comment:

Ferfarfer said...

betul ke dia tak suke kfc.... ko sure ni......? yg poket doremon tuh?